Reaktywacja blogu firmy Art. Galeria Kaprys. Co nowego ?

Dawno mnie tu nie było :-(
Co nie oznacza, że nic nie sprzedawałam czy nie przywoziłam nowego towaru.
Tak jakoś wychodziło, że na blog czasu nie było.
Postanowiłam to zmienić i sukcesywnie wrócić do prezentowania Wam moich sprzedażowych skarbów.

Dziś zapraszam do obejrzenia najnowszych skarbów.

Kocia lampka.
Dostępna z abażurem lub bez.
Cena lampki 120 zł
Abażur 50 zł.
Dostępna tylko jedna sztuka.




Podstawka metalowa pod książkę.
Koszt: 85 zł
Dostępna jedna sztuka.




Stojak na papier toaletowy.
Wykonany z metalu malowanego na kolor antycznej bieli.
Koszt: 120 zł.
Dostępne 5 szt.




Abażur haftowany, zdobiony motywem sowy.
Bardzo dekoracyjny.
Koszt 39 zł.


Bogato zdobiona lampa.
Można do niej dopasować praktycznie każdy abażur.
Koszt: 120 zł.



Wszystkie przedmioty wysyłam firmą kurierską.
Koszt przesyłki 16,60.

Zapraszam do zakupów.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty