Zabawki dla dużych dziewczynek i nie tylko ;-) misie, koniki i ptaszki.

Widywałam na wielu zagranicznych blogach podobne przedmiociki, zapragnęłam zdobyć podobne i oto są.
Mam nadzieję, że i Wam się spodobają.



 Zawieszka Miś - rączki ma ruchome.




 Koń



 Srebrny Koń na biegunach.



 Siedzący Pinokio.



 Jasny Konik na kółkach.


 Ciemny Konik na kółkach.



Biało - niebieska karuzela - pozytywka.



. Biało - różowa  karuzela - pozytywka.



Srebrny ptaszek na sprężynce - zawieszka.



 Srebrny ptaszek podstawka na kateczki.


Komentarze

  1. Ja nie mogę, wszystko bym kupiła! I czemu Ty mnie tak męczysz? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś odłóż mi jednego miśka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kajuś możemy zapłatę na raty rozłożyć ;-)
    Agatko misiek odłożony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko miśki są Twoje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytanko mam co do karuzeli- jaka ma melodyjkę pozytywka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę o rezerwację dwóch misi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak zwykle nie mogłam się oprzeć i dlatego poproszę o rezerwację - misia, pinokia i ciemnego konia na kółkach. Czy można odebrać osobiście?
    Pozdrawiam gorąco,
    beawyrwas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja poproszę jednego ptaszka srebrnego na karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj,a można jeszcze kupic siedzącego Pinokio i misia z kokardką?
    Pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja poproszę 4 i 5:)
    Napiszę maila szybciutko:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty