Wieszaki i wieszaczki różnych kolorów i kształtów.

Zawsze pałam jakąś wielką atencją do wieszaczków wszelakich, podobają mi się różne ciekawe kształty.
Zapraszam do obejrzenia  wieszaczków ;-)


 Wieszak Koty




.Wieszak z koroną - komplet dla dwojga ;-)
  



Wieszak z dziewczynkami




Wieszak Dziewczynka w zielonej sukience.



Wieszaki Babeczki










Wieszak My room



 Wieszak Trzy miśki.



 Wieszak Serce









Wieszak Rodzina





Wieszak Korona



Wieszak Ornament




.Wieszak

















 






Komentarze

  1. Sliczne wieszaczki!!!
    Poproszę wieszak nr6 czekolada 1szt
    nr7 torcik 1szt
    nr17,19,21,22 po 1szt
    Wysyłam maila.
    Pozdrawiam!!!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Sve mi je prekrasno, prekrasno!
    Lijep pozdrav Kaprys:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Agnieszko,
    Wieszaczki są śliczne. Poproszę nr 4, nr 19 - panienki 2 sztuki, nr 22 - panów w porteczkach 2 sztuki
    Pozdrawiam, Beata Wyrwas
    Zaraz wysyłam e-maila

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny wybor! Wieszaczki sa sliczne, ja tez wlasnie dzisiaj jeden skonczylam:-))

    Pozdrawiam cieplutko

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :)Poproszę nr 19 i 22.Yoko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty